29/3/10

15 pètals


Simplement 15 pètals, m'estima o no m'estima... Tu què en dius?

16 comentarios:

Barbollaire dijo...

tres fotos molt, però molt bones!

Et seguiré amb atenció.

Amb el teu permís, t'he obert un link a casa.

;¬)

Naia dijo...

Uys, la amatxu i la filla, juntes? Em va tirar a tremolar? jajaja
No, boniques fotos, i reflexions, es diu que de tal palo, tal estella, i és cert.
Enhorabona, per aquests principis, bona sort, i. ........ ja tens a la teva segona admiradora!!!!
Ah, i pots esfullar la margarida tranquil, fix que t'estima, perquè .... segur que tu també et mereixes que et vulguin.
Petons maca:)

Carme R. dijo...

ooh quina bellesa, en saps i molt, segueix aixi!!!! Ptons.

BACCD dijo...

Vinc de casa (la virtual) de la teva mare. Comencem molt i molt bé! I... saps què? Les fotos de natura són les meves preferides.

Ui, jo també penso que t'estima :)

Cris (V/N) dijo...

Aissssssssss, quina meravella carinyo, m'encanta la teva feina :) T'estimo!!!!

rhanya2 dijo...

Que t'estima, Princesa! No en dubtis.
;)

Lala dijo...

Pues aquí estoy de visita después de visitar a alguien conocido por ti, jaja!
Las tres fotos son muy buenas, y las palabras que las acompañan.
Pues yo diría...Por favor, no arranquemos los pétalos de una margarita! El sí y el no podemos averiguarlo sin mutilarla, no?
:D

Un placer haber pasado por aquí

Un besito


Lala

Clàudia dijo...

- De veritat, gràcies a tots/es per animarme d'aquesta manera, jo també n'estic d'orgullosa amb aquest bloc, pot arrivar a ser una gran aficó. Gràcies a tothom. ^^

JJMiracle dijo...

Un altre que ve del Vist i no Vist :-)

Curiosament, l'altre dia vaig fer una foto a una planta idèntica (sense tan bon resultat, però). Molt bones fotos! Espero que continuïs.

fanal blau dijo...

Benvinguda Key!
per aquí rondarem i vindrem a veure't i a veure els teus regals fotogràfics!
Boniques totes les fotografies...
I, no en tinguis cap dubte, seguríssim que t'estima!!! :)

Mª Angeles B. dijo...

Muy bonita.

Seguro que te quieren mucho.

Besos

Dante dijo...

Pot ser una imatge val mes que mil paraules, però jo soc un noi mes de paraules que d'imatges, així que intentaré deixar-te molts i molt variats mots, adjectius i verbs que et recolzin en aquesta nova via que emprens...
Em tens aquí a la teva vora, fen-te costat, de dia i de nit, en cos i anima, i sobre tot, amb tot l'amor que mereixes,que demanis o simplement tot i callar, que necessitis.

t'estimo Key!

rebaixes dijo...

Quan jo tenia quinze anys
desfullava la flor blanca
preguntant-ne al cel blau
Qui m'estima ja des d'ara
aquest vell que fa trenets
i avui li cau la bava.
............... Anton
Camina i no et cansis d'oferir la bellesa que tenim propera...

alfonso dijo...


¿Eres tú?
Realmente pareces una bella dimorfoteca. Ahora están a plena hermosura.

petóns y felicitats per el teu neu blog... o como se diga esto en catalán.

CristalRasgado & LaMiradaAusente
________________________________

koffee dijo...

Hola bonica! tens unes fotos molt macas, i aquesta de la flor blanca es com una que vaig fer jo a Blanes, al Marimurtra, me l'has fet recordar.
Segur que t'estima, t'ho mereixes!.
Molts petons.

Clàudia dijo...

Gràcies a tots per estar sempre... un petonet!